Sloučení účtů

Uživatelé s přístupem k Vašemu zákaznickému účtu

 

 

Uživatelé se shodnými kontaktními údaji

profilu zákazníka, v části „Uživatelé se shodnými kontaktními údaji“ jsou zobrazeni všichni uživatelé, kteří používají stejnou emailovou adresu u více zákaznických účtů.

1.   Odkazem "Sloučit účty" přejdete na výběr uživatelských účtů, které chcete sloučit.

2.   Zaškrtněte uživatelské účty, které chce sloučit pod jeden účet a výběr potvrďte odkazem "Sloučit účty".

3.   Vrchní účet je vždy ten, pod kterým jste aktuálně přihlášeni. Po sloučení ostatních účtů ze seznamu se jím budete nadále přihlašovat ke svému účtu.

 

Chci se přihlašovat pod jiným účtem

Pokud se chcete přihlašovat pod jiným účtem, vyberte ho v seznamu. Budete přesměrováni na přihlašovací obrazovku ČEZ ON-LINE, kde se pod tímto účtem přihlásíte. Přejděte znovu do profilu zákazníka a opakujte postup sloučení účtů.

5.   Akci dokončíte tlačítkem "Ano, sloučit". Všechny vybrané účty budou zrušeny a nebudete se k nim už moci přihlásit.

6.   Odběrná místa, která jste měli u těchto sloučených účtů přiřazena, budou dostupná v účtu, ze kterého jste sloučení účtů provedli (v aktuálně přihlášeném účtu).

Jak zobrazit a spravovat odběrná místa ze sloučených účtů?

Sloučením dojde k tomu, že zákaznická čísla ze sloučených účtů jsou přiřazena k účtu, ze kterého jste sloučení provedli.

V horním menu vpravo vedle odkazu na profil zákazníka je Vaše číslo zákazníka, které aktuálně spravujete.

Kliknutím na číslo zákazníka budete mít možnost vybrat jiné zákaznické číslo a spravovat produkty a služby, které máte na daném zákaznickém čísle sjednané.