ČEZ ESCO řeší všechny hlavní potřeby týkající se dodávky energií. Technické požadavky související s distribucí a hlášení poruch spadají do působnosti společností ČEZ Distribuce, EG.D (dříve EON Distribuce) a PREDistribuce. Abychom vám ulehčili orientaci v novém rozdělení zákaznické péče, připravili jsme přehled požadavků, které společnosti řeší.
Kdy kontaktovat distribuční společnost ?
Níže uvádíme typy požadavků, se kterými kontaktujte Vašeho distributora
Poruchy a odstávky
- Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie - poruchy
- Dotaz na plánované odstávky dodávky elektrické energie
Připojovací podmínky
- Dotazy na připojovací podmínky a na technické podmínky připojení (příloha smlouvy vystavené na základě žádosti o připojení)
- Změna podmínek připojení u dosud nepřipojeného odběrného místa
Smlouva o zajištění služby distribuční soustavy
- Podání žádosti o zajištění služby distribuční soustavy – na základě žádosti bude uzavřena smlouva o zajištění služby distribuční soustavy s distributorem, tuto smlouvu uzavíráte v případě, chcete-li si s distributorem sjednat pouze distribuční služby a smlouvu o dodávce elektřiny budete uzavírat se společností ČEZ ESCO
Izolace vedení, ořez stromoví
- Objednání izolace vodičů při práci v jejich blízkosti
- Požadavek na ořez stromoví v blízkosti vedení
Sdělení k existenci sítí a vytyčení vedení
- Sdělení k existenci elektrických sítí na pozemcích pro účely stavby
- Požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
Vyjádření ke stavbám, projektové dokumentaci, činnosti v ochranném pásmu
- Vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
- Vyjádření k činnosti v ochranném pásmu elektrického vedení
- Dotazy k majetkoprávním vztahům
Přeložky zařízení distribuční soustavy
- Žádost o přeložku zařízení distribuční soustavy
- Dotazy na podmínky přeložky a její průběh
Úpravy zařízení distribuční soustavy
- Dotazy na stav úpravy zařízení distribuční soustavy prováděné na základě smlouvy o smlouvě budoucí (termíny, oznamování změn a překážek v plnění smluvních podmínek připojení nebo v součinnosti nutné k připojení)
Spínání HDO
- Nahlášení závady spínacího prvku
- Požadavek na změnu časů spínání HDO
- Reklamace časů spínání HDO
Ostatní požadavky
- Změna domluveného termínu montéra
- Převzetí podkladů od cizího zařízení (přípojka, transformační stanice)
- Náhrada škody
- Nahlášení neoprávněného odběru
- Dotazy a registrace do Distribučního portálu ČEZ Distribuce