Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny nebo plynu apod.

 

S Vaší reklamací či stížností nás prosím kontaktujte

  • písemně na adrese ČEZ ESCO, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň
  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách
  • telefonicky prostřednictvím naší Zákaznické linky 371 101 101
  • prostřednictvím ESCO Portálu

 

V reklamaci či stížnosti prosím uveďte

  • kontaktní údaje - jméno a příjmení, adresa, kontaktní e-mail
  • identifikační údaje - zákaznické číslo, IČO, název společnosti
  • identifikaci odběrného místa - kód EAN (elektřina) nebo kód EIC (plyn) – tyto informace najdete na faktuře,
  • předmět reklamace či stížnosti - čeho se reklamace týká, popis reklamované skutečnosti a odůvodnění reklamace, případně související dokumentace a další důležité skutečnosti rozhodné pro posouzení reklamace
  • při reklamaci faktury její variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu,
  • při reklamaci měření číslo elektroměru či plynoměru a zjištěné stavy měřidla.

 

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně. Zároveň Vás upozorňujeme, že reklamace nemá odkladný účinek na splatnost vyúčtovaných plateb.

V případě, že nejste s vyřešením reklamace spokojeni, můžete se obrátit na Ombudsmana Skupiny ČEZ.

 

 

 

Zpět na podporu